Monday, May 25, 2009

apa khabar semua!?

Hello kawan2 skalian..lama sudah gua tak menulis..kalau nak diikutkan dalam satu tahun ini macam2 cerita gua boleh tulis gua boleh reka..cerihik, cerpen, cerpu, cerut, cereka, dan segala macam cer lagila..tapi yg sudah tu sudahlah..yg berdendam tu maaf maafkanlah..yg benci tu suka sukakanlah..yg bangun menentang tu teruskan menentang..kita anak muda brader..kita kena cool!!

memandangkan ini hari pertama gua ke laman ini setelah setahun menyepi, maka dengan ini gua isytiharkan yg gua akan berehat sementara sebelum meng'post' tulisan2 yg baru bermula jam esok..harap maklum..

p/s:- gua benci orang sound gua typical malay..tapi tindakan gua ini seaakan-akan itu..maka tindakan gua ini harus dibunyikan menjadi 'lu typical borjuis nasional la brader!!'

No comments: